تعمیر لوازم خانگی

تعمیر تخصصی لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی

تعمیر تخصصی لوازم خانگی

تعمیر یخچال آاگ

یخچال آاگ یکی از معروف ترین برندهای موجود در بازار است. این یخچال در مدل ها و سایزهای متنوع برای سلیقه ها و نیازهای مختلف تولید می گردد. مدل های تولید شده یخچال آاگ شامل؛ یخچال تکی 5 فوت، یخچال دوقلو، یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید است. یخچال آاگ ساخت کشور آلمان است. امروزه این برند محبوبیت زیادی در میان خریداران ایرانی پیدا کرده است و مهمان منزل خیلی از ایرانی ها شده است. یخچال آاگ هم مثل هر وسیله برقی دیگر ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند زیرا استفاده مستمر باعث استهلاک آن خواهد شد. باید توجه داشت که یخچال های آاگ به نسبت قیمت بالایی دارند. تعمیر آن نیز باید با دقت و توجه زیادی صورت بگیرد، به همین دلیل است که تعمیر یخچال آاگ یک کار کاملا تخصصی است. برای اینکه نیاز کمتری به تعمیر یخچال آاگ خود داشته باشید، بهتر است به نکات زیر در 

هنگام نصب و استفاده از آن توجه فرمایید:

1- نصب و راه اندازی اولیه آن فقط توسط کارشناس نمایندگی خدمات پس از فروش صورت بگیرد و ضمانت نامه آن را دریافت نمایید.

2- وضعیت یخچال باید کاملا تراز باشد.

3- حمل و نقل یخچال بهتر است به صورت عمودی صورت گیرد اگر این شرایط فراهم نبود، بعد از آنکه یخچال آاگ شما در محل مورد نظر قرار داده شد، سه الی چهار ساعت آن را روشن نکنید.

4- فاصله میان یخچال از دیوار 10-15 سانتیمتر باشد.

 نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ:

ممکن است شما هم مانند خیلی های دیگر ناگهان متوجه بروز مشکلی در یخچال خود شده باشید و در آن لحظه به دنبال یک تعمیرکار زبردست و مورد اعتماد خواهید بود. مشکل یخچال آاگ شما ممکن است در بخش های زیر باشد:

1- ترموستات یخچال (ارور F1)

2- سنسور اوپراتور فریزر (ارور F2)

3-  ترموستات و سنسور دمای NTC (ارور F3، F4 وF5)

4- سیستم دیفراست (ارور F8)

5- مشکل فنی در سیستم سرمایش

6- خرابی بدنه، درزگیر، چراغ LED و... 

7- کمپرسور (موتور)

توجه داشته باشید که تعمیر یخچال آاگ شما یک کار کاملا تخصصی است و نباید یخچال خود را به دست هر تعمیرکار معمولی بسپارید. زیرا در صورت هر گونه اشتباه در فرایند تعمیر، خسارت مالی زیادی به شما وارد خواهد شد. یک  نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ معتبر می تواند به بهترین شکل و در سریع ترین زمان، خدمات مورد نیاز شما را فراهم نماید. همکاران ما در فاران سرویس به صورت شبانه روزی در خدمت شما همشهریان تهرانی هستند. جهت راحتی حال شما مشتریان عزیز خدمات در محل ما در سراسر تهران آماده است، تا به سرعت در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و کار تعمیر یخچال آاگ شما را با بالاترین کیفیت انجام دهند. کارشناسان ما دارای دانشی به روز هستند و قادرند تمامی مدل های یخچال آاگ شما را ظرف مدت کمتر از 24 ساعت تعمیر نمایند. فاران سرویس برای حفظ کیفیت و کارایی یخچال شما همه تلاش خود را می کند تا هیچ قطعه ای از یخچال تعویض نگردد و در صورت نیاز این کار تنها با قطعه اورجینال صورت خواهد گرفت. تمامی تعمیرات فاران سرویس با ضمانت یک ساله صورت می گیرد. از این رو می توانید با خیالی آسوده کار تعمیر یخچال آاگ خود را به ما بسپارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد