تعمیر لوازم خانگی

تعمیر تخصصی لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی

تعمیر تخصصی لوازم خانگی

تعمیر یخچال در کرج

یخچال دستگاهی است که برای خنک ¬نگه¬داشتن مواد غذایی و جلوگیری از فساد آنها استفاده می¬شود. ممکن است روزی پیش بیاید که یخچال دچار عیبی شده و به درستی کار نکند. بهتر است در این¬گونه موارد به علت حساسیت کار، پیچیده¬بودن سیستم یخچال و همچنین جلوگیری از بروز خطرات احتمالی، به سراغ افراد و نمایندگی¬های مجاز تعمیر بروید و از آنها بخواهید مشکلتان را برطرف کنند. در ادامه تعدادی از علت¬های شایع خرابی یخچال را مورد بررسی قرار داده و در مورد خدمات تعمیر یخچال در کرج نیز به صورت مختصر توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

علت روشن¬نشدن یخچال 

این می¬تواند یکی از عیوب شایع خرابی باشد که به کرات توسط خدمات تعمیر یخچال در کرج مورد بررسی قرار گرفته و باید به سرعت برطرف شود. علت آن می¬تواند از خرابی ترموستات، معیوب¬بودن موتور یخچال یا خرابی اورلود باشد. همچنین دوشاخه و سیم متصل به آن نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. البته اگر درون یخچال بیش از ظرفیت آن مواد غذایی قرار داده شود، در یخچال زیاد باز بماند یا محیطی که یخچال در آن قرار دارد خیلی گرم باشد، می¬تواند باعث روشن¬ماندن و کارکرد بیش از حد یخچال شود. بنابراین به این موارد حتماً توجه داشته باشید. 

علت صدای یخچال

اولین علت آن می¬تواند ناشی از خرابی فن و پروانه¬های موجود در آن باشد که در این صورت باید فن را تعویض کرد. علت بعدی می¬تواند از شل¬بودن اتصالات موتور باشد که باید به دقت توسط تعمیرکار چک و سرویس شود. علت دیگر نیز می¬تواند ترازنبودن یخچال در کف آشپزخانه باشد که می¬توان براحتی آنرا برطرف کرد. 

علت بالارفتن دمای یخچال 

این عیب می¬تواند به خاطر مسائلی چون نشتی گاز، سیم¬پیچ¬های کندانسور، لوله تخلیه، خرابی موتور فن یا خرابی موتور فن کندانسور باشد. برای بحث نشتی گاز باید یخچال را از برق کشید تا برفک آن ذوب شود سپس دوباره اتصال برق را برقرار کرده و مسئله نشتی را به دقت بررسی کرد. برای بررسی لوله تخلیه باید جرای آن چک شود تا توسط گرد و خاک و آشغال مسدود نشده باشد. برای خرابی موتور نیز بهتر است توسط تعمیرکار حرفه¬ای این مورد چک شود تا در صورت سوختن موتور، تعویض شود.

خدمات تعمیر یخچال در کرج

برای رفع عیب و تعمیر یخچال به دو صورت می¬توان عمل کرد: تعمیر و سرویس در محل یا انتقال دستگاه به نمایندگی و رفع عیب آن. در صورتی که مشکل دستگاه جزئی باشد و نیاز به تعمیرات اساسی نداشته باشد، یک تعمیرکار حرفه¬ای با ابزار موردنیاز می¬تواند در همان محلی که یخچال قرار گرفته، عملکرد آنرا بررسی کند و بعد از تشخیص عیب آنرا برطرف کند. در غیر اینصورت باید دستگاه را به نمایندگی مجاز در شهر خود برده تا در آنجا مشکل یخچال برطرف شود. این نمایندگی¬ها معمولاً از تعمیرکارانی برای اینکار استفاده می¬کنند که دوره¬های مربوط به تعمیر یخچال را گذارنده باشند و دارای تجربه کافی در زمینه تشخیص انواع عیب بوده و راه¬حل برطرف کردن آن را به خوبی می¬دانند. 

خدمات تعمیر یخچال در کرج نیز در این زمینه مدت ... سال است که به فعالیت می¬پردازد و کار تعمیر و سرویس یخچال را به صورت تخصصی انجام می¬دهد. افراد ما با تجارب کافی و تجهیزات مناسب همیشه آماده¬اند تا به مشکلات شما رسیدگی کرده و در کوتاهترین زمان ممکن آنها را برطرف کنند. کافی است با ما تماس بگیرید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد