تعمیر لوازم خانگی

تعمیر تخصصی لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی

تعمیر تخصصی لوازم خانگی

تعمیر کولرگازی

تعمیر کولر گازی، باید ها و نباید ها

کولر گازی از سری وسایلی نیست که بتوان هر چند مدت یکبار خریداری کرد. قیمت بالای این محصول و مسائل نصب آن نسبت به کولرهای آبی پیچیده تر است. کولر گازی را به جهت اهداف عمرانه خریداری می‌کنند. این محصل نیز مانند دیگر محصولات الکترونیکی از قطعات مختلفی ساخته شده است که هرکدام عمر مشخصی دارند و هر آن امکان آسیب رسیدن به آنها وجود دارد. تعمیر کولر گازی مسئله ای بسیار تخصصی و حساس است که اگر به درستی انجام نشود ممکن است خسارت مالی سنگینی به وسیله شما وارد شود. باید ها و نباید های تعمیر این وسایل، استفاده از تعمیرکار حرفه ای و عدم دستکاری بدون تخصص در این نوع از کولرها می‌باشد.

کولر گازی عضو مهمی از خانه

کولر های گازی از سری جدید محصولاتی هستند که وظیفه‌ی تعدیل هوای مکان های مختلف را برعهده دارند. این وسایل به دلیل قدرت بالایی که خنک کردن محیط و تنظیم دما دارند روز به روز محبوب تر می‌شوند و مدل های جدیدتری از آنها در بازار دیده می‌شود. در عین حال تعمیرات این وسایل پیچیده است. اگر تخصص و مهارت کافی به همراه تجربه در تعمیر کولر گازی نداشته باشید ممکن است سطح آسیب را بیش از پیش کنید. از همان قدیم الایام گفته اند که کار را به کاردان بسپارید.

مشکلات عمده در کولر گازی

همانطور که در گذشته اشاره کردیم کولرهای گازی مانند دیگر محصولات، در معرض آسیب و خراب شدن هستند. مشکلاتی از جمله:

ناتوانی در تولید باد خنک

روشن نشدن

خاموش نشدن

تنظیم نشدن دما

وجود صداهای عجیب

لرزش

نشتی و سوراخ شدگی

یخ زدگی

کار نکردن کنترل

وجود اتصال برقی در بدنه

خاموش شدن ناگهانی

تولید تشعشعات برقی در خانه با روشن شدن کولر

و....

کوچک ترین مشکل و ایرادی که در این نوع از کولرها به وجود می‌آید، در صورت عدم رسیدگی می‌تواند به مشکلات بزرگ ترین  تبدیل شود. در کلامی ساده، تعمیر کولر گازی یک کار ضروری و مهم است که حتما باید توسط متخصص به صورت حرفه ای انجام شود.

فاران سرویس انتخابی مطمئن

فاران سرویس همان کاردانی است که به آن احتیاج دارید. تیم تعمیرات لوازم خانگی فاران سرویس، متشکل از افراد خبره و متخصص در زمینه‌ی تعمیرات لوازم خانگی می‌باشد. تخصص، مهارت، تجربه و تعمیر قطعی، اعتبار ما در این تیم فنی است. سرعت مراجعه همکاران بخش فنی در محل شما و تعمیر کولر گازی شما در کمترین ساعت از مزایای اصلی فاران سرویس است.

توجه داشته باشید، قطعاتی که در تعمیر کولر گازی شما استفاده می‌شود، اصلی و فابریک هستند و پس از تعمیر کیفیتی مانند روز اول را از کولر خود شاهد خواهید بود. همچنین این تعمیرات دارای ضمانت نامه هستند، پس اگر کوچکترین مشکلی در قسمت تعمیر شده مشاهده کردید، بر عهده ما خواهد بود. تیم تعمیر فاران سرویس مجهز به لباس های مخصوص و کارت های شناسایی هستند تا به راحتی شناخته شوند و لوازم شما را در محل تعمیر کنند. ارائه کامل خدمات و تجهیزات در سطح عالی از ما، استفاده از سرویس های خدماتی از شما.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد